2004.08.29.

GCAszt Asztalterítõ
2004.08.29 13:00 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Kerékpárral, Szentendre/Paprét felöl. Gondolkodtam ugyan, hogy melyik út vezethet föl oda, de végül elindultam a legközelebbi irányba, és láss csodát: Cartographia térképemmel ellentétben az út pontosan oda ment! Fönt azon gondolkodtam, hány geoládát kellene nekünk telepítenünk NP területre, hogy az itteni szemét és romállomány 1 ezrelékét produkáljuk...

GCZEO Zeolitok és a tó
2004.08.29 14:30 + (N3.0; H4.0; W3.0)

Ez egy nagyon különös és érdekes hely, nem is igazán értem, miért ilyen népszerûtlen. A Paprét felöl jöttem biciklivel, a piros Happybike úton, aztán amikor az összefutott a zölddel, akkor arra kanyarodtam. Így aztán hátulról érkeztem, de gyakorlatilag pontosan a hegyhez. (Amúgy a 11-es felöl van ide út - egy kanyarral a hegy mögé fut, úgy lehet rajta elérni a célterületet, és a térképen én éppen ezt néztem ki, mint biciklis megközelítést a korábbi tervezés során.) A tó is megvan - nekem elég mélynek tûnik - és a hely pedig nagyon különös, furcsa hatású. Nekem tetszett, köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger