2004.08.21.

GCbolc  Bölcsõ-hegy
2004.08.21 15:00 +   (N3.0; H3.0; W1.5)

kerékpárral a Lajos forrásig (merthogy ezt rejti a hivatkozott parkoló), aztán gyalog föl. Sajnos elhiszem a rejtõnek, hogy nem kell felmenni a tetõre, ezért a némi zöld háromszög után átváltok direkt GPS irányba. Ez nem semmi feladat - és végül is felérek a tetõre. A háromszogelési pontok abban különböznek a környezettõl, hogy vasbetonból voltak. A láda ezekután könnyen megvan - a leírás szerint, lefele pedig a jelzett úton jövök, ami a néhány rádõlt fával együtt is könnyebb egy kicsit.

GCVAS  Vasas szakadék
2004.08.21 16:00 +   (N4.0; H2.0; W4.0)

A Bölcsõ-hegy felõl jövök, biciklivel. Ez a sziklavágat tényleg érdekes hely. A dobozt rejtõ fa elég könnyen felismerhetõ lentrõl, bár én még egy másikhoz is elmásztam elõbb :(. Elég veszélyesnek tûnik a feljutás, és az is. (Egyedül járok, lehet hogy nem kéne ilyen helyekre mászkálni?) Persze nem lehetetlen, egy kis körrel, oldalról oldom meg a dolgot a hosszú lelógó gyökérig, aztán azon már fel lehet jutni. A logolás elég macerás, fél lábon állva, egy gyökérbe karolva csinálok magamnak másfél kezet, hogy valahogy írni tudjak. Lejönni sem semmi, de ez a log bizonyítja, hogy végül sikerült. Összefoglalva, ez egy remek hely, de a rejtésnek ezt a módját én indokolatlanul kockázatosnak érzem.

GCkort  Kortársak
2004.08.21 17:30 +   (N4.0; H3.0; W2.0)

Bölcsõ-hegy, Vasas-szakadék után, biciklivel. Szép hely, jó kilátás. A láda könnyen megvan, igaz alig fedi valami - a végén kicsit jobban betakargattam...

GCMagy  MAGYAROK EREDETE
2004.08.21 19:00 +   (N2.5; H4.0; W3.0)

A helyet régen ismerem, közel van hozzánk. Most a Kõ-hegyrõl jövet (bicikli) szándékoztam végre idejönni. Az utat azonban valahol elvétettem, mert végül a Szentedrére vezetõ sárgára keveredtem, kerülhettem vissza. A rejtés félemetes - az egész környék merõ szúrós csipkebokor, és olyan sûrû, hogybeleásás nélkül mit sem látni. Már-már arra gondoltam, hogy vosszajövök télen, de aztán szereztem egy botot kapirgálni, miután háromszor is egy helyre vezetett, elhittem a GPS-nek amit mond (azon a síkságon volt elég hold), és lön: a koordináták pontosak voltak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger