2004.08.15.

GCHIDE  Mikroláda a Városligetben
2004.08.15 13:00 +   (N3.0; H3.0; W3.0)

Ma egy lazább kerekezésre vágytam, ha lehet semmi hegy, így a város felé indultam. A Liget éppen nem volt tele, 50-80 m-en belül senki sem akadályozta, hogy kivegyem a ládát, logoljak, majd vissza is tegyem. És ezzel lényegében elfogytak a ládák az otthonról az Édesanyám felé vezetõ alapútvonalon...

GCfuit  Városligeti fenyves
2004.08.15 13:15 +   (N3.0; H1.0; W1.0)

A Városligeti mikroládánál a találat rögzítése után legnagyobb meglepetésemre 100 m-en belül újabb ládát jelzett a GPS. Eddig ezt soha nem láttam, a Bp. térképrõl pedig még most is csak a "takart" ládák elõhívásakor bírtam megnézni. Hm....

Odamentem, megtaláltam a követ, megsaccoltam a virtualitást, és felírtam a dátumot, a várost és a foglalkozást, és hogy a szöveg szerint nem "adományt", hanem "hagyományt" juttatott cserébe ezért a nyugvóhelyért.

Végül is a dátum bejött.

Azt azonban nem tudom, megköszönjem-e a rejtõnek, hogy az illetõ határozott kérése ellenére is felfedte anonimitását (ha igaz a neten lévõ szöveg). Nem tudom, Õ mit gondol saját akaratáról...

GCXC01  Hídláb
2004.08.15 16:00 !   (N?.?; H?.?; W?.?)

Felvillanyoztak a logok, odamentem. Úgy tûnik, kicsit emelkedett a Duna az elmúlt két-három napon (amikor is én a Mátrában kószáltam). A falhoz tapadva, köveken lépdelve sikerült bejutnom a helyre, de ott bizony víz volt, én meg tornacipõben... JUHTURO logját láttam - úgy a fejem fölött pár centivel, magas lehet..., de amúgy semmi jelszószerû utalást nem sikerült leolvasnom a sarokról, 20 cm-re a faltól állva. Talán lesz még kisebb is a vízállás egyszer...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger