2004.10.02.

GCvics Kis Svábhegy
2004.10.02 14:00 + (N4.0; H1.0; W1.5)

Kerékpárral kezdtem, de aztán a Csaba utca elsõ lépcsõsora után inkább leparkoltam. Jó kis hely ez (nem ismertem). Bár forgalmasnak tûnik, mégis elférne ide egy valódi láda!

GCEHID Ahova máskor sokkal nehezebb lesz eljutni
2004.10.02 14:30 + (N3.0; H4.0; W4.0)

Kerékpár, odatekerek a jelszóhoz. Szellemesnek tartom - és ugyanakkor munkás is. Már régi adósságom, hónapokkal ezelõtt mentem el a volt hídhoz, és néztem meg, mit is kellene tükrözni. Aztán este jött a térkép, és a net - hol is van a harmadik pont. Végre ma ma sikerült odamennem is.

GCMEKH Még egy kilátóhely
2004.10.02 15:15 + (N4.0; H3.0; W3.0)

Kerékpár. Már éppen bevettem az irányt és elindultam a láda felé, amikor az út felõl meghallottam, hogy valaki azt magyarázza gyerekeknek, hogy még pár méter a láda. Bevártam õket, kölcsönadtam a srácnak a 60CS-t az iránymutatóval, (Õk PDA-val navigáltak), és bár lehet, hogy nem ettõl :), de egy perc alatt elõ is hozta a két gyerek a ládát... Kisködmönék voltak.

GCTUND Tündér-szikla
2004.10.02 15:45 - (N?.?; H?.?; W?.?)

Kerékpár fenn az úton, lesétálok. Még Kisködmönékkel a GCMEKH-nél beszéltünk róla, hogy az utolsók nem találtak itt semmit, de abban is megállapodtunk, hogy azért a helyet csak megnézzük. A bickivel kicsit elõbb odaérek, fél órát matatok azon a sziklán, körüljárom alul-felül, keresztbe és kasul (szép nagy darab, legalább öt olyan helyet találok rajta, ahol jól meglenne a doboz, de mind üres. Ezenközben a GPS 10 m körüli pontoság mellett pár m-es távolságot jelez a szikla felé. Megnézem a magasságot is, a szikla közepe/alja körül pont a hibahatáron belül van. Megnézem a fényképet (csak bélyeg méretûként hordom az ilyesmit), két hely is hasonlónak tûnik a ötbõl, de minden üres. Közben befutnak a Kisködmönök, most már négyen kúszunk-mászunk mindenfelé, de semmi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger