2004.10.30.

GCkast Templom és vadászkastély
2004.10.30 13:00 + (N3.0; H1.0; W3.0)

Kerékpár. Szerencsére Mr. Zergétõl tudom, hogy táblát csak kicsit arréb lehet találni, így egyszerû.

GCKL1 Kilátás
2004.10.30 16:00 + (N3.0; H4.0; W3.5)

Kerékpár, Hûvösvölgy felöl, némi esõvel tarkítva. Egész úton hol ezt, hol a Nemzeti tricolort vadászom, végül valahogy rájövök, hol is lehet ez a láda, és hogy ide alulról igazán körbe kell menni. Oda is jutok szépen a sziklafal aljába, a láda persze nem itt van, ezért ösvénykeresõ project indul. Találok, fölérek, aztán elõször toronyiránt, majd mégiscsak akad ösvény is. Klasszikus, szép rejtés, de végül is könnyen megvan (szerencsém volt?).

Rémlik, hogy gyerekkoromban járhattam itt - valahogy ismerõsnek tûnik a sziklafal - de konkét emlékem nincs.

GCtric Apáti Nemzeti Tricolor
2004.10.30 17:00 + (N4.0; H5.0; W3.0)

Kerékpár.

Az elsõ ládát már hetekkel ezelõtt megtaláltam - ez az egyik legjobb rejtés, amit valaha láttam! A többiért 3 hete akartam elmenni, de akkor az esõ megakadályozott. Ma végül minden összejött, meglett a 2. pont, majd éppen sötétedés elõtt, jókora kerülõvel a 3. is (merthogy közben beiktattam a GCKL1-et).

Szép ez a multi, de nem biztos, hogy a kerékpár a legalkalmasabb közlekedési eszköz, és az sem biztos, hogy más ládákat kell közbeiktatni.


GCIzgi Izgimozgi
2004.10.30 20:00 + (N3.0; H4.0; W4.0)

Kerékpár. Bíztam benne, hogy geobebi valahol Szentendre környékén rejti el, és nagyon figyeltem, miután kiderült, hogy magához vette. Éjszaka láttam meg az új helyet, de én nem Freddy vagyok, csak reggel indultam el érte. Geobebi rejtése szép volt, kerestem egy darabig, aztán megtaláltam, utaztattam (sokat, messzire), végül visszahoztam és elrejtettem. Az új koordináták: N47 37.266 E19 02.643, 109 m. Szemben állva a jobb fül mögött, a kerítés mellett, avarral letakarva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger