2004.10.28.

GCKL2 Kilátás2 (Róka-hegy) (+C)
2004.10.28 17:00 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Ott vírított az orrom elõtt a térképen a pötty, naponta járok arra, de valahogy soha nem volt kedvem nekifutni. Aztán ma délután vettem egy nagy levegõt, elindultam biciklivel Csillaghegyre úszni (napi bérletem van...) - azzal, hogy közben levadászom ezt a ládát. Azt még otthon kitaláltam, mi a fene is lehet a nagy piros doboz - és egybõl nem is tetszett - lehet, hogy ez valakinek jó vicc, de minek? Amúgy, csak halkan - ez is a környezetszennyezés kategóriába tartozik :(((. Elindultam fölfelé, de hangulatom nem lévén 150 m-t fölfelé tekerni, leláncoltam a biciklit, és inkább gyalog futottam neki. Aztán - némi kitérõk után - sikeresen elmentem a pár méteres körzetbe, ott bóklásztam a szúrósok között - nem is keveset - de szerencsére a jó kis biciklis kabátom (is) túlélte, és végül megtaláltam.

De azért a ládában levõ (ember)javítókészlet tetszett :)) És még úsztam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger