2004.10.09.

GCtalp Talpalatnyi zöld
2004.10.09 14:00 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Kerékpár, és nagy kaland. Két-három hete nyomtatttam ki a leírást, és elindulás elõtt nem néztem meg a logokat. 1. pont: semmi különös, eltekintve a föltekeréstõl, meg hogy a pontot vastagon feketével lefestették - de azért el lehet olvasni. Kilátás viszont nincs, csak falombok vannak. 2. pont: semmi probléma (eltekintve a bicikli lépcsõn cipelésétõl, de ezt megszoktuk). 3. pont (még nem tudok a módosításról!): odamegyek, ott a hajléktalan familia (állítólag a férfiak testvérek, a nõ meg az egyik felesége, hiszem mindezt, ha akarom). Van vagy 10 m távolság, keresgélni kezdek tehát, de felfigyelnek rám. Közben meglátom a rejteket, de odajönnek hozzám, én meg nem merek a rejtekhez menni. Kérdezgetik mit csinálok, mondom játszom, de mit keresek - majd elmesélik, hogy volt itt egy fiatalember, az is keresett, aztán talált, aztán valamit beírt a készülékébe, ami hasonló volt, mint az enyém, csak sárga. És azt mondta, hogy még sokan jönnek majd, keresni. És mit érne nekem, ha elmondanák, hogy hol van: 10 eFt? 15?. Mondom semmit, az egész nem érdekes, ha nem én találom meg. Erre elvonultak, én megnéztem a rejteket, persze a filmesdoboz nincs a kövek alatt. De messzirõl kiabálnak, végül az asszony kiböki, hogy wécézni volt, és megtalálta (nincs is ott sem water, sem closet). És mivel tudnék segíteni nekik? Mondom semmivel, láthatják, nincs semmim. És én pontosan tudom, hogy hol volt a doboz, de elvitték, és most ezzel elrontották sokunk játékát. Pedig a dobozban nincsen semmi, csak pár szám, ami azt jelenti, hogy hova kellene nekem innen továbbmenni. De nem baj, viszontlátásra - és el. A józanabbik férfi - a nem szakállas, kicsit fehérebb bõrû, nagyobb darab - ekkor utánam jön, és elmondja, hogy Õk féltek a sok embertõl, hogy jönnek, meg azt is gondolták, hogy ez ér valamit. De ha ez egy játék, és nincs semmi értéke, akkor Õk most visszateszik a helyére. Asszony pedig el, elõkeresni a dobozt. Mondom nekik, ez jó, de nekem is kell látnom a dobozt, hogy tudjam, hova kell mennem. Erre végül elõhozzák (5 perc), megnézem, látom hogy ugyanaz van benne, mint az elõzõ dobozban (akkor nem igazán értettem, miért van két koordináta). Ezután együtt(!) becsomagoljuk egy általuk adott(!) zacskóba, és én visszarejetem a helyére a kövek közé! Kikísérnek a biciklimhez az útra, és elhúzok, Õk meg megígérik, hogy békén hagyják a dobozt, és nem szólnak, nem mutatják meg a jövendõbeli keresõknek. Ezután a (számomra) 4. pont simán megvan. A logolásnál pedig látom, hogy a 3. pont már nincs is, így nekem már nem kell értesítenem a rejtõt. De: ha valaki elég bátor, erõs, és erõt is sugárzó(!!!), és van kedve ezt a világot megnézni, menjen, és keressen... De ne magányos, férfitársaság nélküli nõk legyenek, és gyerekeknek sem való ez a program. A záróláda környéki lakhely sem semmi, de azért azt hiszem, a lakó egy kicsit más kultúra neveltje.

GCDC Balogh Ádám szikla
2004.10.09 15:01 + (N4.0; H3.0; W3.0)

Kerékpár. Odaérek, keresgélek, életemben elõször látom, hogy 0(!)m-t mutat a GPS, de a környéken még rejtésre alkalmas helyet sem látok. Aztán eldöntöm, hogy szélesíteni kellene a kört, de megjelenik Mr. Zerge, és Õ tudja (ja, aki olvas megtalálási logokat), hogy nem is ott van. Elindulunk együtt, Õ olvassa az egyik megtaláló logját, én mondom hogy az itt van, és egy perc alatt megvan a láda.

GCTUND Tündér-szikla
2004.10.09 16:30 + (N4.0; H5.0; W4.0)

Második nekifutás. Kerékpárral, most alulról, a lehetõ legközelebb (Remete út vége) aztán gyalog föl. A GPS ugyanoda visz, mint elõször, erre elteszem. Pár percig megint bóklászom, aztán elõveszem a "rejtõ" fejét, és akkor 3 perc alatt megvan.

Nem szoktam 5-ös rejtést adni, de ez az. (Van még egy jelöltem, egy multi elsõ tagja, de onnan még hiányzik a többi rész ...).

A Libegõ viszont áll, így a János hegyet kénytelen vagyok kihagyni :-(((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger