2005.02.05.

GCAndr Andrássy út
2005.02.05 14:00 + (N4.5; H4.5; W4.5)

Téli budapesti multi-project, kerékpárral, remek az idõ, de hideg van.

Most látom, hogy pontosan két hónapja szedtem fel a multi többi pontját - de akkor a láda nem ment.

Odatekerek a Hõsök tere felõl, közben a földalatti állomásoknál bicikli lelánc, lesétál, körülnéz, följön - még jó hogy senki sem nézi végig folyamatában, mert nem tudnám megvédeni magamat...

Operánál helykeresés a kerékpárnak, a biztonsági õr beszól, hogy azt a táblát, amit leláncolásra találtam, így a biciklivel együtt nem tudja arréb vinni, pedig kéne. Mondom pont ezért csináltam, csak nekem a bicikli a fontos, de ok, átteszem.

Ezután irány a láda helye. Készültem, van lámpám, egy pár chopsom, meg egy hosszú alumínium csíkom. Ezzel együtt bányászkodom egy fél órát, amikor odajön az õr, hogy csináljam nyugodtam, de mondjam már meg, hogy mit csinálok. Mondom miért? Azt mondja, kb. fél éve került ide külsõ biztonságinak, és azóta egy csomó embert látott matatni pont ezen a helyen, és nem érti. Mondom neki, játszunk, ismeri-e ezt a játékot. Nem hallott róla - de ez értékes valami? Mondom nem, egy darab papírt keresek. Erre el. Újabb fél óra, végre elõvarázsolom a dobozt - megvan a jelszó.

Ámde logolni nem tudok - valamiért nem jó a kombinációm.

[Jóváhagyta: Amancsics, 2005.02.07 08:24]

GCszkk Szobor, kápolna, kereszt
2005.02.05 14:40 + (N4.0; H1.5; W3.0)

Odamentem, körülnéztem, a GPS-t elõ sem vettem, körbejártam. Végül is szép ez a környék, a szobor, és a kápolna is.

GCKRZ Krisztina Zöldjei
2005.02.05 16:15 + (N4.0; H4.5; W4.0)

A Gellérthegynél úgy tûnik, még elég magasan van a nap. A forralt bor is ad némi erõt - úgy döntök, megpróbálom. Délrõl haladok észak felé, a pontok jönnek is szépen sorban.

A láda rejtési ötlete tökéletes. És ha még a jelszót is érteném, az lenne az igazi :)

Aztán hazaértem Kalászra még szürkületben, és meg sem fagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger