2005.01.16.

GCSZED Szeder-völgy
2005.01.16 11:10 + (N3.0; H3.5; W3.5)

Jan. 16.: kerékpár. Ragyogó napsütésben.

15 m-re a ládától állok meg, addig simán el lehetett tekerni. Most használom elõszõr a TopoGuide-ot, ezek a földutak szépen rajta vannak. A fa impozáns darab, a rejtés az adott helyszínen kézenfekvõ, simán és hamar megvan.

GCCSIP Szilas-patak forrás völgy
2005.01.16 13:15 + (N3.0; H3.5; W3.5)

Némileg extrémre sikeredett caching.

Ott kezdõdött, hogy az elõzõ ládánál valahogy túl korán érkeztem/végeztem. Mátyásföldön volt dolgom, de csak ebédidõ után, így - figyelemmel a két könnyûnek ígérkezõ mátyásföldi ládára is - azt gondoltam, befér még valami. Fogalmam sem volt, mi vár rám, de irányt vettem erre.

Hogy multiról van szó, az akkor derült ki, amikor az egyébként jópofa és érdekes sziklákon kóboroltam föl-le, keresvén a dobozt. Nagyon gyanús volt egy hely, de fölülrõl próbálkoztam, és nem láttam semmit. Végül elõkerestem a leírást, akkor kiderült, hogy multiról van szó (nem is nagyon értettem addig, miért hívják a HÉV-pálya tövét forrásvölgynek :(, aztén persze meglett a doboz (nem is kõ rejti), meg a két új koordináta. Ha már itt vagyunk, tovább - könnyedén megvan az emlékoszlop - érdekes egy darab!, majd irány a láda.

Persze rossz oldalról megyek és fennakadok a mocsáron (fél lábbal bele is lépek, de idõben észreveszem, nem lett vizes a zoknim :). Nosza, kitört ágakból hídépítés, átmegyek. Elõttem a fa 5 m-re a ládával, köztünk meg a patak - és ezen reménytelen hidat építeni.

Ha már idáig eljutottam, nem akarom feladni, visszaaraszolok a mocsáron át a partra, és elindulok fölfelé - hátha valahogy át lehet jutni. Nem is túl messze találok is egy helyet, itt kisebb a mocsár, a patakban pedig kidõlt farönkökbõl mintha átjáró lenne. Nagyon óvatosan, centirõl-centire próbálkozva végül átjutok. Irány a fa - kettõ is van belõle, az elsõben nem látok rejtekhelyet, a másodikból viszont elõkerül a doboz. A logolás után csak annyi feladat marad, hogy a GPS legnagyobb felbontása mellett szépen visszanavigáljak a tracken oda, ahol átjutottam, visszaaraszoljak a patak fölött, és tovább...

Mindenesetre ez az egész mûvelet valahogy nem 2-2.5-ös nehézségû rejtést és környezetet sugallt - bár végül is nem volt rossz móka.

GCNapl Naplás-tó
2005.01.16 14:00 + (N3.5; H3.0; W3.0)

Könnyû találat, a ládától 3 m-re állok meg a biciklivel. A tó elég szép, a jó idõ sok embert elõcsalt.

GCTAJV Cinkotai-kiserdõ (+C)
2005.01.16 14:20 + (N3.0; H3.0; W3.0)

A ládáig megyek a biciklivel. Olyan normális itt minden. Rendes kis erdõ, rendes utak, rendes tó, rendes rejtés - mi kell még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger