2005.01.08.

GColim Olimpiai park
2005.01.08 11:15 + (N3.5; H3.5; W3.5)

Kerékpár - 82 km jan. 8-án! - nem is hiszem :)

Egyszer már jártam erre, de a nyári bobpályánál és nem sikerült megtalálnom az átvezetõ utat.
Ma ragyogó napsütésben, 10 fokban, tömérdek biciklissel, sétálóval, kutyással és kutyával útközben meglett.
Szerintem ha a láda 1 m-rel pl. jobbra költözne, akkor is megtalálnánk, viszont a kutyák onnan már nem vennék elõ.

És hogy a dolog teljes legyen - Törökbálint felé haladva megelõz egy biciklis a meredeken, majd köszön, visszacsorog, beszélgetünk kicsit, aztán persze otthagy - én lassú vagyok, Õ meg versenyzõ: Scele :)))

GCKAMV Kamaraerdõ
2005.01.08 12:15 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Elõször ki akartam hagyni, félve a sártól - aztán meggondoltam magam. Szerencsére most jó irányból jöttem, a "dûlõ" mintha inkább homokos lenne, beitta a vizet, remekül tekerhetõ. Késõbb aztán jön a sár is, de ott meg többnyire akad fû, amin a mounti jól elmegy. Végül is 80 m-re megközelítettem biciklivel ;)

És mivel én vagyok az elsõ idei, a 8 nap határán (ez honnan van, nem tudom?) hát BUÉK!

GCpard Törökbálinti Párdüsz
2005.01.08 13:00 + (N4.5; H1.0; W2.0)

Az aszfalton még föltekerek, aztán a sárban 100 m után megadom magam, bicikli leparkol, gyaloglás.

A kilátás és a kilátó csodás (gyengébb idegzetûeknek: mozog is, de ettõl még menjetek föl, nem fog ledõlni!). Fönt pedig rámköszönnek: a Csiperke csapat három tagja nézelõdik, fényképez. Megbeszéljük, hogy mindannyian jártunk az Eiffel-toronyban gyalog(!) - ki egy, ki két szintet, aztán búcsú, tovább :)))

GCWall Walla-kastély
2005.01.08 13:45 + (N3.5; H4.5; W3.0)

A kastélyból a kiállítás elköltözött :(. Különben ez aranyos: a kastély a Kastély utca 30-32 szám alatt található. Elég érdekes darab így az utca házai között :)).

Hanem a doboz! Nagyon meredek. Nagyon szúr. Nagyon csúszik. És egészen kiváló rejtés, tanítani lehetne, hogyan tud szinte semmi lehetõség mellett mégis bravúros dolgot csinálni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger