2004.09.11.

GCSIRK  Fiumei úti Sírkert
2004.09.11 13:00 +   (N4.0; H2.0; W3.0)

Kerékpárral, de nem endednek be. Talán jobb is, így végig kell sétálni egy jókora darabot, lehet nézelõdni. Ide csak akkor jövök ha muszáj, és ezek nem igazán jó alkalmak. A hátsó rész egyébként eléggé elhanyagolt és szemetes...

GCORCY  Orczy-kert II. ne keressétek!!
2004.09.11 13:20 +   (N2.0; H4.0; W4.0)

Kerékpár. Ötletes, remek rejtés, még szerencse, hogy alig vannak a környéken, így van idõ rájönni, hogyan is kell a ládához hozzáférni, meg visszarejteni. Az igazi veszélyt a közvetlenüla láda melleti futópálya jelenti - itt hamar és váratlanul tûnhet fel egy-egy futó. A láda környéki rész lehetne talán kevésbé lepusztul is. Arra csak itthon jöttem rá, hogy a másik Orcy-kerti láda különbözõ - de végül nem baj, majd a Dino-kiállítással együtt levadásszuk azt is.

GCTVT  Rezsõ-sziget
2004.09.11 13:50 +   (N2.5; H2.0; W3.0)

Kerékpár. Egyetemista koromban egy tankörtársam-barátom lakott az Elnök utcában, így a hely ismerõs - bár már régen nem jártam erre.

GCeTBP  eTrex-Budapest
2004.09.11 14:30 +   (N3.0; H4.0; W2.0)

A rejtés jó, a beépített kapaszkodó pedig remekül mûködik. Ha elég óvatosak leszünk, itt talán sokáig megmaradhat ez a láda...

GCtksz  A távközlés szelleme
2004.09.11 14:50 +   (N2.0; H2.0; W1.0)

Kerékpár, és ezzel nem volt igazán könnyû idenavigálni. Magam annak idején a Kandóba jártam technikumba - így ez elég közel áll hozzám, de amúgy ez a pont a nosztalgiázókon kívül a feledhetõ kategóriába tartozik.

GCBUD  Budapest mértani középpontja
2004.09.11 15:20 +   (N2.5; H2.5; W4.0)

Kerékpár. A láda környéke jelenleg egy szeméthegy - mintha valamikor nem túl régen(?) bontottak volna valamit.

GCCST  Csõsztorony
2004.09.11 15:40 +   (N2.5; H1.0; W3.0)

Kerékpár. Életem egy szakaszában sokszor kellett megtennem a Kõrösi-Csoma Sándor u.-Kispest útvonalat, és ekkor a Sibrik felüljáró felé itt mentem el. Így a tornyot ismertem, csak nem tudtam, mi is ez.

GCBaTO  Tó a városban
2004.09.11 16:00 +   (N4.0; H3.5; W3.5)

Kerékpár. A Sibrik utcáig sokszor jártam, ezen a lakótelepen és a tónál soha. Üde szinfolt ez a tó, stílusos a téglák-fala gyújtemény (kár, hogy a falfirkák semmit sem kímélnek). Tetszik a környezet gondos karbantartása is.

GCVaeV  Vae victis! (Jaj a legyõzötteknek!)
2004.09.11 16:40 +   (N2.5; H4.0; W3.0)

Kerékpár. Úgy látszik, egészen váratlan helyeken bukkanhatunk emlékmûvekre - és ez speciel még nem is a hagyományos típus - nem "csak" szobrászmunka. Megérdemelne egy kicsit nagyobb odafigyelést a kertészektõl. És ez a rejtés azt is megmutatja, hogy egy mikroláda szinte mindenhol lehet - az más kérdés, hogy amikor tapogattam a köveket, a járókelõk némelyike elég különösen nézett. Kamu ládával nem találkoztam, de egy második tökéletes és látszólag elõkészített rejtekhellyel igen (de az üresnek bizonyult). Egy megjegyzésem azonban van: az emlékmû alkotói - és talán felállítói is - megérdemelnék, hogy nevük megjelenjen a honlapon!

GCGoHi  Gobbi Hilda
2004.09.11 16:50 +   (N3.5; H2.0; W2.5)

Kerékpár. Én ugyan kicsit mást gondolok az épületrõl, a felépülés körüli dolgokról és környezete egy-egy elemérõl mint az eddigi véleményezõk többsége, ez azonban semmiképpen sem érinti Gobbi Hilda színészi nagyságát, és a Nemzeti felépítése érdekében folytatott harcát.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger