2004.07.26.

GCMUVL  Mûvészetek Ládája
2004.07.26 18:00 +   (N3.0; H2.0; W2.0)

Most (08.02), amikor hazaértem és logolok, konstatálom, hogy a petendi felirat is létezett, csak éppen én akkor (07.23) már arra jártam, és korábban nyomtattam ki a leírást. Persze itt egy szám hiánya nem túl nagy probléma, de azért Murphy törvényei mûködnek, 9 lehetõség van, véletlenszerûen haladok, és persze a 9. talál.

Az alapláda - miután átmentem zergébe - végül is meglett (persze nem a leírás szerint indultam el fentrõl, ennek meg is lett a bûntetése). Amúgy különben tényleg nem olyan vészes, bár ott az erdõben lett volna akárhány megfelelõ, sziklamászás nélküli hely is. Ezekután már csak technikai kérdés volt a pontok összeszedegetése (kerékpárral nem több, mint 30-35 km), bár valljuk meg, engem nem lelkesít túlságosan egy, a GPS által kijelölt több 10 m2-es, amúgy telefirkált faldarabon a rejtõ kis betûinek keresgélése (lásd még GCalul)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger