2004.12.29.

GCHID Szentendrei-sziget kapuja
2004.12.29 11:00 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Figyeltem a ládát - de éppen nem értem rá az elõre meghirdetett megjelenési idõpontban. Õszintén szólva nem gondoltam, hogy síkra települnek - magamban a Pilis-csúcsot saccoltam, vagy valami hasonló helyet. Éjszaka aztán sakkozás következett: mindenképpen el akartam menni a rádiósokhoz (híradásipari technikusi oklevelem (is) van, mindig is voltak ilyen vonzódásaim - bár a éterben soha nem amatõrködtem), de valahogy rendeznem kellett a dolgaimat is - végül az jött ki, hogy biciklivel nem fér be. Ezek után mély szomorúsággal szívemben autóval mentem (a környéken elõször), könnyedén abszolváltam a hídpontot, majd a ládát (minden koordináta 1 m-re pontos), aztán irány a csapat - a bónusz koordinátán.

Remek fogadtatásban volt részem - hosszú beszélgetés ládákról, kessrõl, rádióról, szerkezetekrõl, vendéglátás - szívem szerint ott maradtam volna még pár órát, de ma még számomra nincs vége az évnek...

Ja: a kötelet valaki számomra túl magasan levágta, így harangozni nem bírtam :). A híd látványának sem használt a pár hete épített védõkorlát - valahogy ketrecbe szorultunk. Én több mint 10 éve hetente egyszer eljövök itt, a komp - és Nógrád-megye felé :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger