2004.12.05.

GCkrhj Keresztes hadjárat
2004.12.05 10:25 + (N2.0; H2.0; W2.0)

Kerékpár.

Tegnap fölszedve a kezdõpontot, téli sötétségben és hidegben, a kerékpár lámpájával keresgettem a feliratokat. Hogy ezeknek mi közük volt a végcélhoz, az számomra érthetetlen - kivéve, hogy útba estek. Aztán ma reggel irány a láda. Hát - egy meglehetõs szemétdombon találtam magam. Ha egy ekkora lakótelep közelében van egy ilyen kilátást biztosító domb, ott parkot, ligetet, feljáró lépcsõt, padokat, piknikezõ helyet kellene csinálni. Amúgy kívülrõl a második patkón levõ házsorban laktam 6 évig...

GCAndr Andrássy út
2004.12.05 14:07 ! (N?.?; H?.?; W?.?)

Kerékpár.

Ma úgy 2 óra körül nagyjából egy órát töltöttem azzal, hogy valahogy elõhalásszam a ládát. Az nyilvánvaló, hogy hol van, de nem láttam, és így azt sem tudtam kitalálni, hogy hogyan jussak hozzá. A tömérdek túrista a környéken meg csak nézett, de aztán inkább fényképezett, mint a hülye biciklist kövesse, aki érthetelen köröket tesz egy semmirevaló objektum körül, és nyúlkál mindenfelé.

Így jár, aki nem olvas logot. Amikor már nagyon fáztam, és feladtam (még hátra volt az egész multi, merthogy innen indultam), arra gondoltam, hogy most jöhetne a lelcache féle aranyhal - ez volna a megoldás. Erre kiderül, hogy ezt más nemhogy kitalálta, de meg is csinálta...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger