2004.12.18.

GCAyur  Fantasy Budapest
2004.12.18 10:05 +   (N5.0; H5.0; W5.0)

Megvan!

Végig kerékpárral, és a legutolsó pillanatig egyedül.

2004.11.28. Délbudai kerékpáros kalandozások közepette (Kelenvölgy, Törley mauzóleum, stb.) felszedem az elsõ pontot. (A villanyoszlopokon semmit sem találok, de a közlekedési tábla megvan.) Otthon azonban úgy érzem, valami nem stimmel - az egyik koordináta a Kelenvölgybe mutat, és ezt valahogy valószínûtlennek érzem.

2004.12.04. Visszamegyek, és tényleg hibásan olvastam le. (Fel kell mászni a cetlihez!) Az immár jónak tûnõ koordinátákkal elmegyek a 3-as ponthoz, onnan elkezdem a Keresztes hadjáratot, közben elugrom a 2-es pontért, majd az 5-ös is megvan.

2004.12.05. A Keresztes hadjárat záróládájával nyitom a napot, ezután az Andrássy út felé indulva útbaejtem a 4-est, majd a 9-est, végül a 10-est is.

2004.12.11. Elmegyek a 6-os ponthoz, innen a 7-eshez. Bár a tündérek hangja nélkül is megvan a doboz, végül azt is meghallom, félkor. De a tündérek órája siet, 2 perccel a harangok elõtt szólalnak meg! Végül innen a 8. ponthoz, majd az itt megadott segédponthoz megyek el. Ezután szomorúan és némileg értetlenül hazamegyek (hideg van, nagyon) - végének tûnik, de nincsenek meg a végkoordináták. Otthon kb. két óra gondolkodás, olvasgatás után viszont fény csillant az alagútban! Sejtem, hol a láda! Ha mindez igaz, másnapra már csak a jelszó megfejtése lesz a gond :))

2004.12.12. Elmegyek a birkához, majd a ládához. Viszonylag könnyen megvan - és tényleg elég fura autós viselkedés van arra... Hozzám nem szól senki, csak két ott sétáló kölyök kér cigarettát, de én nem dohányzom. Elõveszem a papírt - szép darab, de hogy mire fogok menni vele, arról fogalmam sincs. Mindenesetre lemásolom a jeleket. Este aztán mail lelcache-nek, küldje már át a fotóját, hátha úgy könnyebb lesz. (Kösz.)

2004.12.18. Közel egy heti kutakodás. Pontosan sejtem a megoldást, tudom a zárócsillag értelmét, tudom mit kell használni a megoldáshoz, de nem tudom hogy hogyan. Sõt, azt is sejtem, mit takar a szó, amit meg kellene találni, de hiába böngészem a netet, ezt nem találom meg. Ma reggel aztán a legegyszerûbb megoldás a fiam segítségével gyõz, a Google is megmutatja a többi között, és adavid kis összesítése is elfogadja (én ugyan nem emlékszem, hogy valaha is hallottam volna, de ez az én hibám...).

Összességében remek játék volt, a legjobb városi multi, amit láttam. Biztos vagyok benne, hogy jobbat tkp. nem is lehetne csinálni - legfeljebb hasonlóan jót, de ez is óriási kihívás. Köszönöm.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger