2005.04.24.

GCBPMA Budapest madártávlatból
2005.04.24 14:30 + (N2.0; H3.0; W3.0)

Kerékpár.

A Németvölgyi utat választom a feljövetelre, ez be is válik. De a vége felé (úgy az Ágnes utcától) aztán már nem igazán bírom, pár 100 m-t kénytelen vagyok tolni.

Nem vagyok lelkes ezért az egészért.

A Széchenyi hegyrõl tényleg remek kilátás van a városra (engem a Sacre Coeur felöli látvány-stílusra emlékeztet), de nem hiszem, hogy ez ok arra, hogy elvigyenek egy szemétdombra. Bár a hegyoldal rendesen beépült, azért talán lehetne még találni egy-két pontot, ahonnan a kilátás hasonló.

Nem értem, miért multi. Nyugodtan meg lehetne adni a végpont koordinátáit, és ajánlani hozzá néhány kilátás-pontot. Aki körül akar nézni, megteszi, aki csak a ládáért megy, az a szemétteleprõl sem fog körülnézni.

A láda kb. 5 m-rel arréb van, mint ahova a koordináták mutatnak. Csigabigával ketten mértük, jó holdállásnál, különbözõ GPS-ekkel, egyértelmû. Kétségtelen tény, hogy ahol mi a ládát találtuk (és ahova vissza is tettük), ott könnyebben elõvehetõ feltûnés nélkül, mint ahova a koordináták mutatnak - de akkor azokat kellene módosítani.

A dologban az az igazán bosszantó, hogy az egyik legszebb, legérdekesebb nézõpontot bemutató láda lehetne!

GCNoFo Normafa Fókusza
2005.04.24 15:20 + (N4.0; H5.0; W3.5)

Kerékpár, a Szechenyi-hegy felöl.

Végre egy igazi rejtés! Pontos koordináta (én +- 1 m-t mértem), mégis keresni kell.

Tetszett :)))

Ps: sajnos a doboz zárszerkezte erõsen megviselt, nem lehet bezárni! Cserére szorul :(.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger