2004.11.27.

GCMEMO  A Vörös Meteor-forrás
2004.11.27 13:00 +   (N3.0; H3.0; W3.0)

Kerékpár, de végül is a sár miatt lent várakozik az erdõ szélén.

Kellems séta, könnyû találat, és csak egy kicsit meredek :).

GCMEFO  A Rekettyés-tó
2004.11.27 13:20 +   (N3.5; H3.5; W3.0)

Könnyû séta a VM forrástól, a táblánál elõször csak azt nem értettem, hol lehet itt a tó. Aztán megláttam. Most azt nem értem, hogy lehet, hogy nem szárad ki?

Így tél elején, a befagyás határán, a lehullott levelek között is szép, de talán tavasszal még szebb lehet.

GCblue  Bluebox
2004.11.27 15:00 +   (N2.5; H3.0; W3.0)

Kerékpár, de a szigetre persze nem jön be.

Megnéztem a váci vizállást reggel, 155 cm volt, úgyhogy kevés bizalommal tekertem ide. Volt is víz rendesen az átjárón, félig-meddig befagyva, így aztán nem láttam, milyen mély lehet.

De nem adtam fel, és végül is bejutottam száraz lábbal, tornacipõben. Becslésem szerint ezt még 30-50 cm víznövekedésnél is meg lehet (majd) csinálni.

Amúgy ez jó kis kalandtúra - nemcsak a bejutás, de a sziget maga is. Én nemigen találtam összefüggõ utat vagy ösvényt, mindenfelé kell menni. A koordinátáknak is mást mértem (úgy 10-15 m eltérést mutatott a mûszer, 6 m pontosság mellett), de ez ott már nem számít, a megtaláláshoz nem igazán kell pontosabb érték.

Nincs logbook! (és írószerszám se). A legközelebbi vállalkozó vihetne egyet, de legalább legyen névjegyetek. Nálam nem volt, egy fecnire logoltam, és irigyeltem Pupu-t, akinél viszont volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger