2004.11.07.

GCRETI Rétisas
2004.11.07 13:00 + (N4.0; H3.5; W3.5)

Kerékpár, és mivel én Budakalászról indulok a portyázásokra, nem igazán van kedvem elõbb lemenni Gazdagrétre. Ezért aztán marad a Net, hogy kitaláljuk, hol is lehet a ládikó. Aztán irány a Sashegy, és ott is van. Meglepõen sokfelé, és jól ellátni innen - bár inkább csak a budai oldalra. Valahogy hiányzik a városképbõl a Duna (csak messze, az Árpád-híd környéke látszik) és a hidak. Vannak azonban helyette mindenféle kockaházakkal beépült hegyoldalak, hatalmas panel-lakótelepek. Tág a tér - de hogy a látvány olyan nagyon jó-e, azt most nem tudnám eldönteni.

GCORKO Az Ördögoromi kõfejtõ koboldja
2004.11.07 14:00 + (N4.0; H4.0; W4.0)

Kerékpár, de a bejáratnál, az autóparkolóban hagyom. Jót kóvályogtam, mire megtaláltam a feljáratot, de akkor már szerencsém volt - pontosan a megfelelõ szintre érkeztem, a koordináták pontosak voltak, a GPS a ládához vezetett, és a Silviustól elvárt stílusú rejtés is bejött. A láda sajnos törött - látszik, hogy valaki megpróbálta javítgatni, de kevés sikerrel.

GCFark Farkasvölgy
2004.11.07 15:00 + (N3.0; H1.0; W2.5)

Kerékpár. A különféle útvonal-tervek készítésekorr jöttem rá, hogy ennek a ládának a pontjait a GCHIKK és a GCBPMA ládákkal együtt kellene levadászni. A GCHIKK meg is lett, onnan némi sziklamászás árán el is értem a 2. pontot (bár, mint utóbb kiderült, ez a mászás nem feltétlenül volt szükséges). Az elsõhöz eltekertem (de a bicikli a meredek elõtt leparkolt). Ezután viszont nem sikerült megtalálnom az átvezetõ utat a GCBPMA-hoz, így ez a sötétedésre, a hidegre és a hazaút hosszára tekintettel elmaradt. A Káplna érdekes, de azért nem igazi szenzáció, az Ördogorom szikla gerincén megteendõ séta sem rossz, de hogy mi köti össze ezt a két pontot, azt nem igazán értem. És azt sem, hogy miért nem valódi ládák vannak ebben a környezetben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger