2004.06.12.

GCHoHe  Hosszú Hegy
2004.06.12 14:00 !   (N?.?; H?.?; W?.?)

Csobánka felöl tekertem a Pilisszántó felé vezetõ bicikliúton (bár ez a lovastanya után manapság inkább folyamatos dagonyának nevezhetõ, biciklivel alig-alig járható), amikor is a hétvégi házak környékén a mûszer képernyõjén feltûnt egy geoláda, alig 350 m-re. Nem olvastam korábban a leírást, így hát bicikli lelánc, indulás. Ha lett volna annyi eszem, hogy megnézem a mûszerben a magasságot is, nem hiszem, hogy elindulok - de ez csak remegõ lábakkal, 100 m-re a céltól jutott eszembe - és amikor megláttam, hogy ehhez még 100 m szintkülönbség is járul, úgy döntöttem, hogy inkább ne... Amúgy különben valóban legalább 4-e fokozat, és tényleg mászható, a sûrû pihenések közepette pedig remek kilátásban lehet gyönyörködni, sõt lefelé sem lett végül olyan veszélyes, mint amennyire féltem tõle (egyedül voltam, ez azért nem optimális). Legközelebb majd más irányból, célzottan becserkésszük ezt a ládát is.

GCPSZK  Pilisszentkereszt-Klastromkert
2004.06.12 16:20 +   (N1.5; H1.5; W1.0)

Kerékkpárral, Szentkeresztrõl már kellemes az út.

GCDERA  Dera-patak szurdokvölgye
2004.06.12 17:30 +   (N3.0; H3.0; W2.5)

Kerékpárral többször jártam már erre - a parkolóból a patak mellett elindulva egy nem túl könnyû úton le lehet jutni Csobánkára. Fent viszont még nem jártam, de érdemes volt felmenni, köszönet érte. Viszont a leírásban szereplõ ösvényt nem sikerült észrevennem (pedig ott jártam mellette), így aztán másznom kellett kicsit. Lefelé persze egyszerû volt. Amennyire a track-logból meg tudom ítélni, a felsõ feljárót N47 41.221 E18 54.785 környékén érdemes keresgélni - itt valóban fel lehet sétálni gyerekekkel is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger