2005.11.12.

GCTELJ  Teljesítménytúrázó geoláda
2005.11.12 12:05 +   (N5.0; H3.0; W5.0)

Már az éjszaka megláttam az új ládát, valamikor 02 óra körül, az orrom elõtt - vagyis 10 km-en belül. Reggel nézegettem, de mivel szinte biztos voltam benne, hogy valaki rárepül, halogattam az indulást. 11 óra körül megláttam az új logot, és akkor el is indultam.

Kapóra is jött - bár az étkezõablakomból a Nagy-Kevélyre látok, az ottani ládáért valahogy még nem mentem el - így akadt más cél is.

Az ötlet remek, az út kellemes séta volt (fel a Kevélyre is, bár a ládát kicsit elõbb letettem).

Az új rejtek sziklák alkotta hasadékban van, a talaj fölött kb. fél méterrel. A dobozt avar álcázza.

Az új koordináták: N47 36.851 E18 59.936, a láda lapja is ide mutat.

GCNaKe  Nagy-Kevély
2005.11.12 13:40 +   (N5.0; H5.0; W5.0)

Gyalogosan.

Az egyik legközelebbi láda hozzám (az étkezõablakomból pont oda látni) - tán pont ezért már másfél éve nem jutottam el ide.

Most kellemes õszi séta egy felhõben. Így aztán a kilátást nem tudom élvezni :(, de az erdõ szép :))

Jó rejtés, pontos koordináták, könnyû találat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger