2005.03.20.

GCGYER Gyertyános
2005.03.20 12:00 + (N4.0; H3.0; W3.0)

Kerékpáros körtúra  - Gyönyörû idõ, de hideg.

Újpesti összekötõ - Fót - Mogyoród útvonalon jövök. Sajnos a ládaleírásban nincs benne, hogy létezik egy jelzett út a kilátóhoz, így aztán én (stílusosan) toronyiránt, az ellenkezõ irányból, a gerinc felöl megyek. Sár van, csúszik - bár nem annyira, mint a hét elején.

A kilátás nem rossz - sõt egy jó távcsõvel még a Hungaroring pályája is látható. A láda pedig könnyen megvan.

GCBOLN A Bolnoka koboldja
2005.03.20 13:40 + (N4.0; H4.5; W3.0)

Silvius láda - megközelítésként egy olyan utat ajánl, ami ilyenkor valószínûleg járhatatlan, és persze még véletlenül sem adna segédpontot az erdei utak mentén (pedig van egy csomó út, mindenfelé). Igy aztán mindenféle látható és láthatatlan ösvényeken kell közlekedni (legalábbis odafelé), komoly bozótharccal (még jó, hogy nincs nyár).

Végül fél óra kutakodás után meglátom, amit kell, onnan pedig már könnyû. Érdekes láda, ötletes, nagyon jó rejtés, harcos megközelítés - nem egy sablonos darab, az biztos :))

GCpeep Kerepesi Peepshow
2005.03.20 14:40 + (N3.0; H3.0; W3.0)

Odamentem, fölmásztam, körülnéztem jól (volt jobb látvány), pontos koordinátákon találtam kézenfekvõ rejtést, logoltam, lejöttem, továbbmentem.

GCKALV Kerepesi Kálvária
2005.03.20 15:17 + (N1.5; H3.5; W3.5)

Hihetetlen. A környék lakossága annyira utálja ezt a vizmosást, hogy megpróbálják szeméttel betömni. Talicskával (2 db!) hordják a házukkal szembe a szemetet, téglát, rozoga bútort, stb. - és egyszerûen leöntik. A sárga jelzés meg ezen keresztül vezet.

Csak azt tudnám, a helyiek merre járnak föl a Kálváriához - mert gondolom, azért följárnak?.

A rejtés jó koordinátákkal, korrekt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger