2004.05.31.

GCPOMA  Pomázi kilátás
2004.05.31 12:40 +   (N1.5; H2.0; W1.0)

Budakalász felöl, biciklivel, a Majdánon át jöttem - remek szekérutakon, így a teleszkópok különösen hasznosak voltak. Az elrejtés jó, a környék sivár és erõsen szemetes, a kilátás pedig a szomszéd dombról talán szebb. (Jártam már erre biciklivel, úgy rémlik, van egy pont, ahonnan visszalátni Békásmegyerig. Lehet, hogy megkeresem egy láda kedvéért..)

GCPOME  POMESIA
2004.05.31 13:15 +   (N1.5; H2.0; W1.0)

A Pomázi kilátó felöl jöttem át, biciklivel. Nem volt túl bonyolult akció, a rejtés ugyan jó, de a közölt info sokat segit (a GPS maga egy olyan tüskebokorba akart küldeni 2 méterrel arrébb, hogy hideglelést kaptam). A romokból szinte semmi nem látszik, a kedves tisztás pedig el van zárva egy sorompóval (ugyan könnyen leküzdhetõ), és éppen kaszáló.

GCCsob  Csobánka, Szentkút
2004.05.31 14:00 +   (N3.0; H3.0; W1.5)

Biciklivel jöttem föl a pomázi ládák felöl, bár be kell vallanom, a kápolnához vezetõ utolsó 100 métert már nem bírtam a nyeregben. Remek környék, nagyon ügyes rejtés (a 20 m-es körben legalább 10-20 ládának van megfelelõ hely). Nekem különben voltak holdjaim (lehet, hogy a déli idõpont segített), úgyhogy a bolyongó koordináta-méréses közelítés segített (a GPS iránymérése semmit sem ért). Tudo: a szöcskétek elugrott (bár még nem tudom hova, mert mára ez volt az utolsó ládám). Bõvebbet közvetlen e-mailban majd küldök.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger